JellyPages.com

Sunday 30 March 2014

Apabila Wak Mukhsin Bertandang ke Rumah (Otai Masih Berbisa)


               

                Wak Mukhsin sedang memberikan cenderahati kepada En. Saa’don di atas khidmat cemerlang! Aisey, sebenarnya cenderahati tuh koleksi gambar2 rakan2 sekolah semasa Wak Mukhsin dan abah bersekolah di Vokasional dulu J

                Girangnya sungguh wajah mereka tatkala bergambar bersama ea. Haha. Biasalah, kawan lama kan x kan x happy dapat jumpa. Cube engkorang jumpa kawan2 lama masa sekolah dulu2. Mesti la happy, nth2 melompat mcm lompat bintang pun ada. Haha.
                
                Kalau nak tahu, Wak Mukhsin nie la antara orang yg bertanggungjawab merapatkan hubungan silaturrahim antara bekas2 pelajar era tahun abah. X kira la, reunion ke, pergi melawat kenduri kahwin anak2 bekas pelajar vokasional tempat abah dulu ke. Camtu le..
                
                Tapi apa yang aku tabik kat Wak Mukhsin nie kan, wak seorang yang sempoi je, suka bergambar, seorang yang mesra. Bagus la orang macam Wak Mukhsin nie. Aku rasa kalau masuk ABPH nie confirm ley jadi artis paling popular disebabkan karektor Wak Mukhsin. Haha, jgn marah eak Wak Mukhsin, ana cuma bergurau jea. Hehe
               
                Kalau korang nak tahu, waktu nie pun kite orang ade jugak bergambar sekeluarga. Yang paling best, korang boleh nampak Cik Nur Aliya selekeh time kat rumah. Haha. Selalunya korang nampak aku bergaya pelbagai aksi kan kat twitter. Sekarang nie, korang jangan pengsan tau. Please jangan please. Haha.

Tengok la wajah2 girang kami. Haha. Time nie along xade. Sedih L xpela.

                Dari kiri : Fatimah (emak), Nur Aliya, Nur Azizah
                Dari belakang : Amirul Ashraff, Nur Adilah, Mohd Azree, Encik Saa’don
                Dari hadapan : Nur Azreen

                Ha… Korang ley nampak kan cemana selekehnya aku kat rumah. Eleh, biasala, kat rumah kan. Haha. Aku time tuh korang tahu, kelam-kabut cari tudung main sumbat je. Padahal, tudung tuh pin dia muka kecil. Time aku masuk tuh serious aku x nampak muka aku. Patut la, adik aku selama nie pakai tudung tuh. Xpasal2 aku pulak gune tudung dia kasihan. Haha

                Xpela cik puan dan cik tuan sekalian, asalkan aku masih kelihatan jelita. Haha. Perasan. Padahal azi yang paling menyerlah kat dalam gambar nie. Dia x aci time nie dia memang dah bersiap nak pergi Universiti Segamat tempat dia belajar. Sebab tuh la dia agak kemas sedikit berbanding kami. Haha.


                Tapi tu la, azi pun x sempat nak pin tudung sebab kelam-kabut sangat weh. Wak Mukhsin dah tunggu dah nak buat potret gambar nak buat cemana. Xpe2, yang penting ada juga kenangan J


From yang Famous : Nur Aliya ;)

No comments:

Post a Comment